دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

سال ۲۰۲۴ از نظر سینمایی سال پرباری خواهد بود و فیلم‌های مورد انتظار زیادی برای اکران در نظر گرفته شده‌اند. از دنباله‌های مورد انتظار فیلم‌های محبوب گرفته تا فیلم‌های ابرقهرمانی جدید، ژانرهای مختلفی برای سلیقه‌های مختلف در این لیست وجود دارد. در این مقاله، به معرفی تعدادی از بهترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم که نباید از دست بدهید. برای تماشای آنلاین و دانلود فیلم میتوانید به سایت پرشین وید مراجعه کنید.

Dune: Part Two

1. Dune: Part Two

دنباله فیلم تحسین‌شده Dune در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت ساخته شده است، داستان پل آتریدیس را دنبال می‌کند که باید برای نجات خانواده و مردمش، سیاره بیابانی آراکیس را کنترل کند.

2. Oppenheimer

فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان، داستان زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، دانشمند فیزیک و پدر بمب اتمی را روایت می‌کند. این فیلم با بازیگری کیلین مورفی، سیلیان مورفی و امیلی واتسون، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ است.

3. The Marvels

دنباله فیلم Captain Marvel با نام The Marvels در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در این فیلم، بری لارسون بار دیگر نقش کاپیتان مارول را ایفا می‌کند و به او تیه یانگ و ایمان ولانی به عنوان Ms. Marvel و Monica Rambeau اضافه می‌شوند.

4. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One

هفتمین قسمت از سری فیلم‌های Mission: Impossible در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. تام کروز بار دیگر در نقش ایتن هانت در این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز بازی می‌کند.

Wonka

5. Wonka

فیلم Wonka به کارگردانی پل کینگ، داستان زندگی ویلی وانکا، شخصیت محبوب داستان چارلی و کارخانه شکلات‌سازی را روایت می‌کند. در این فیلم، تیموتی شالامی نقش ویلی وانکا را در دوران جوانی ایفا می‌کند.

6. Barbie

فیلم Barbie به کارگردانی گرتا گرویگ، اقتباسی از عروسک محبوب باربی است. این فیلم با بازیگری مارگو رابی، رایان گاسلینگ و کیت مک‌کینون، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ است.

7. Spider-Man: Across the Spider-Verse

دنباله انیمیشن تحسین‌شده Spider-Man: Into the Spider-Verse در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در این انیمیشن، مایلز مورالس با دیگر اسپایدرمن‌ها از دنیاهای مختلف موازی متحد می‌شود تا با دشمن جدیدی به نام Spot روبرو شود.

8. The Little Mermaid

نسخه لایو اکشن انیمیشن محبوب The Little Mermaid در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. هالی بیلی در نقش پری دریایی آریل و لین-منوئل میراندا در نقش آهنگساز Sebastian در این فیلم بازی می‌کنند.

9. The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes

پیش‌درآمدی از سری فیلم‌های Hunger Games با نام The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این فیلم داستان دوران جوانی کورولانوس اسنو، شخصیت منفی سری فیلم‌های Hunger Games را روایت می‌کند.

Trolls Band Together

10. Trolls Band Together

دنباله انیمیشن محبوب Trolls در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در این انیمیشن، پوپی و دوستانش برای نجات دنیای خود از یک تهدید جدید تلاش می‌کنند.

معرفی سایت پرشین وید

اگر به دنبال دانلود فیلم‌های جدید هستید، می‌توانید به سایت پرشین وید (persianvid.com) مراجعه کنید. این سایت جدیدترین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را با کیفیت بالا و دوبله فارسی ارائه می‌دهد.

  • Omid GREen

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی