دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ دلم گرفته ای رفیق سریال دولت مخفی

Omid GREen | يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ | ۱۱ نظر
  • Omid GREen

نظرات  (۱۱)

  • علیرضا پاشنگ
  • عالیه عالی دم خوانندش گرم ولی ای کاش کامل میگفت
    امشب چه شبیه وااااااااااااااااااااای
    فقط لایکککککک

    مرسی عالیه
    عالیییییییییییییییییی
    خیلی توپه من که حال میکنم باهاش
    سلااااام خیلی مرسییی. هرسایتی رفتم نشد دانش کنم. خیلی خوشحالم   خدا خیرتون بده. 
    عالیه
    سلام عالی بود فقط کیفیته صداش کمه
    عالی بود فقط کیفیت صداش پاینه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    کیفیت اورجینال به زودی
    عالییییییییییییییهههههههههههههه 
    عالیه
  • مهدی وارسته
  • سلام.عالی بود.خدا خیرت بده.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی